close
Blogtrottr
[網路城邦/城市討論排行榜╱最新推薦]
[網路城邦/城市討論排行榜╱最新推薦] 
Discover Business Apps

Top 25 most popular web-based apps for small business on the GetApp marketplace
From our sponsors
2014520
May 26th 2014, 07:44

最後一次說愛你
最後一次說想你

我不知道永遠有多遠
屋外的雨 傾瀉著我的情意
始終不停

我還在這裡等你
一直在等你
不敢期盼你的回頭
卻擔心如果 如果你的回頭
我一定要讓你看見

也許你認識的是真實的我
也許你相信的是真實的我
假若 我愛你必須停止
那就永遠停留在這一刻
我的心跳為你停止 此時此刻
直至永恆

記憶的畫面停止旋轉
回憶的畫面暫停撥放
心跳的靜止 也許無聲
但卻沉默

我愛你 就這一刻

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    王佩怡 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()